Medialounge signerer med The New York Times

Medialounge er et teknologiselskap som forenkler stoffutveksling mellom publisister. Siden 2013 har selskapet etablert avtaler med verdens største mediehus. Selskapet har avtaler med rundt 1500 internasjonale publisister, og nå signerer de med The New York Times, The Guardian, Bloomberg og Business Week

Avtalene gir selskapet rett til å videreselge innhold til både merkevarer og redaksjoner i Skandinavia.

 

– Vi jobber kontinuerlig med de internasjonale mediehusene, melder gründerne. Det er en komplisert bransje og fragmenterte juridiske avtaler. Avtalene våre gir både kommersielle og redaksjonelle aktører mulighet til å republisere kvalitetsstoff på en kostnadseffektiv og lovlig måte.

Kundene våre opplever at innholdet via vår tjeneste selger og gir svært høy effekt og konverterer til salg, fortsetter de. Spesielt de store virksomhetene rigger seg nå for innholdsmarkedsføring, og vi vet gjennom undersøkelser at tid og penger er knappe ressurser for å få dette til. Innholdet vårt er av høy kvalitet og et godt supplement til egetprodusert innhold, avslutter de.

Kontaktinformasjon:
Jorunn Flydal
jf@medialounge.no
908 35 922