Rapport: Content Marketing i Norge 2015

Rapport: Content Marketing i Norge 2015

Årets undersøkelse viser at content marketing er i ferd med å bli en egen markedsføringsdisiplin. Rapporten inneholder en rekke overraskende og nyttige funn, og er et “must” for medier og markedsførere som ønsker å ligge i forkant  av utviklingen. 

De største markedsførerne har blitt mer profesjonelle og rigger seg til en storsatsing hvor nyttig og verdiskapende innhold på egne plattformer og i sosiale medier er kjernen. 

Undersøkelsen avdekker også hvilke faktorer som spiller inn for å drive effektiv innholdsmarkedsføring – og hva som ikke gir effekt. 

“Fin rapport ni har satt samman, det är verkligen spännande läsning”

Johan Gilbe
Managing Director 
European Media Partner 

Last ned hele rapporten

Fyll inn feltene under og motta rapporten umiddelbart på e-post.
Rapporten koster kr 1 150,- + mva

Ditt navn

Din epost

Selskap

Organisasjonsnummer

Fakturaadresse

Jeg aksepterer å betale kr 1150,- + mva for rapporten om content marketing i Norge 2015. Faktura blir ettersendt til oppgitt e-postadresse.

Medialounge leverer lisensiert innhold til merkevarepublisister som jobber med innholdsmarkedsføring på kundenes premisser.
Kontakt oss om du vil spare tid og penger med lisensiert innhold.