• Vi søker redaksjonsansvarlig

    Vi søker redaksjonsansvarlig

    Medialounge
    Til å håndtere en stadig økende kundeportefølje, søker vi en operativ redaksjonsansvarlig til å betjene kunder med presisjon, integritet og lidenskap.
  • Derfor er det smart med lisensiert innhold

    Derfor er det smart med lisensiert innhold

    Medialounge
    Med smart bruk av kvalitetsinnhold fra andre kilder, kan markedsførere skalere opp innholdssatsingene på en svært kostnadseffektiv måte.
  • Vi lanserer Contentlounge for merkevarepublisister

    Vi lanserer Contentlounge for merkevarepublisister

    Medialounge
    Vi lanserer Contentlounge® for merkevarepublisister og er verdens enkleste tjeneste for gjenbruk av opphavsrettslig beskyttet kvalitetsinnhold.
  • Lisensiert innhold - hva er det egentlig!?

    Lisensiert innhold - hva er det egentlig!?

    Medialounge
    Om du googler "lisensiert innhold" finner du ikke mye relevant informasjon. Derfor har vi laget spørsmål og svar som gjør deg litt klokere.
  • Medialounge signerer med The New York Times

    Medialounge signerer med The New York Times

    Medialounge
    Medialounge er et teknologiselskap som forenkler stoffutveksling mellom publisister. Siden 2013 har selskapet etablert avtaler med verdens største mediehus. Selskapet har avtaler med rundt 1500 internasjonale publisister, og nå signerer de med The New York Times, The Guardian, Bloomberg og Business Week
  • Lisensiert innhold: Ikke lenger forbeholdt tradisjonelle medier

    Lisensiert innhold: Ikke lenger forbeholdt tradisjonelle medier

    Medialounge
    I alle år har norske medier kjøpt rettigheter til å bruke innhold fra internasjonale medier på egne medieplattformer. Nå kan merkevarepublisister gjøre det samme.
  • Smartphones and Facebook continue to grow as gateways to online news around the world

    Smartphones and Facebook continue to grow as gateways to online news around the world

    NiemanLab
    The annual report from Oxford’s Reuters Institute for the Study of Journalism also finds that readers aren’t growing any more willing to pay for online news — and they’re happy to block your site’s ads.
  • Medialounge kåret til årets

    Medialounge kåret til årets "thought leader" av Content Marketing Norge

    Medialounge
    Medialounge ble kåret til årets "thought leader" på Epic Content Marketing 2015-konferansen. Det gjør oss litt stolte. Her er juryens begrunnelse
  • Key takeaways from the 2015 content marketing study in Norway

    Key takeaways from the 2015 content marketing study in Norway

    Medialounge
    Large companies with high marketing budgets increase their investments in content marketing. They have finally experienced positive effect and return on investment. Do not miss the key findings from the report.
  • Kampen om lesernes gunst

    Kampen om lesernes gunst

    Medialounge
    KOMMENTAR: 2014 var et tøft år for norske medier. 2015 kommer til å bli enda verre. Nå rigger nemlig flere av de største virksomhetene seg til storsatsing innen content marketing.
  • Total verdikjedekollaps i mediebransjen

    Total verdikjedekollaps i mediebransjen

    Medialounge
    KOMMENTAR: Den tid er forbi hvor tradisjonelle medier har monopol på produksjon og distribusjon av redaksjonelt stoff og reklame. Det er på tide at mediebransjen frigjør seg fra annonser og brukerbetaling som viktigste inntektskilder.
  • Trigger-sjefen om innholdsmarkedsføring og bransjeglidninger

    Trigger-sjefen om innholdsmarkedsføring og bransjeglidninger

    Medialounge / Trigger
    Annerledesbyrået Trigger har skjønt noe mange tradisjonelle byråer ikke helt henger med på. Vi har snakket med gründer og leder av Trigger om innholdsmarkedsføring og bransjeglidninger. Han er tydelig i sin tale.
  • Hovedfunn fra årets undersøkelse om content marketing

    Hovedfunn fra årets undersøkelse om content marketing

    Medialounge
    Analysen av årets undersøkelse om content marketing er ferdig og rapporten skrevet ut. Formålet med undersøkelsen er å øke kunnskapsnivået om effektiv innholdsmarkedsføring i Norge.
  • ICA satser alt på content marketing

    ICA satser alt på content marketing

    Medialounge / ICA
    ICA satser alt på content marketing og har ambisjoner om 1 mill lesere på ica.no i løpet av 2015. Vi ble nysgjerrige på hva som rører seg i hodet til markedsdirektør Andreas Gjøsund.
  • Fra annonsør til merkevarepublisist

    Fra annonsør til merkevarepublisist

    Medialounge
    Store selskaper rigger seg til en storsatsing på content marketing. De investerer i dedikerte medarbeidere, jobber mer strategisk og har blitt mer opptatt av effektmåling.